Gillar inte kvitton!


Pappa försöker klä på Leonie i morse, vilket inte alltid är lätt då hon har lite svårt att stå still. Fick redigera bort Raffa, för han var väldigt trött och inte till sin fördel. Råkade visst ändå få med hans hakor, hm ursäkta haka menar jag:)



Åter på plats på jobbet och nu känns allt lite skönare. Det mesta är klart med bokslutet, bara det tråkigaste kvar. Typiskt att man alltid sparar på det tråkigaste! Det tråkiga som jag har kvar är alla kvitton och utlägg. Det är ett jävla meck att hålla på med. Leker med tanken ibland att spela dum och komma med allt till Revisorn och säga att detta fattar inte jag! Dessvärre jobbar 4 personer från min Ekonomiutbildning på den Revisionsbyrån och en av dem är min revisors assistent, så jag har lite för mycket stolthet för att göra så. Ett alternativ är ju också att spela Allan och låtsas att jag GLADELIGEN betalar någon för att göra detta jobb, låtsas att jag har allt för mycket att göra för att hålla på med så jobbiga grejer. Tyvärr kostar revisorn redan idag väldigt mycket så det är nog bara att bita ihop och ta tag i det!

Jag gör det nu så kan jag sova gott i natt.
Önskar Er alla en underbar dag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Björn

hejssan hej!!

hahahaha... vad säger Raffa om att du benämder dom som "hakorna"??? det är väl inte fel att som man

lämna en kommentar.. om man gillar det!! Annars så tycker jag att man kan skita idet!!

Kram på er!!

2009-01-14 @ 09:36:46
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Björn Wikström

hahahaha, det är som det ska!!! vad är det för företag ni driver??



I italien säger man det är mannen som bestämmer..................................... ända tills gästerna gått hem!!!

kram/B

2009-01-14 @ 09:44:29
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker att det är bra att du orkar sköta bokföringen själv och du sparar dessutom en hel del pengar. Sedan är det bra att kunna förstå och se händelserna i ert företag.

Var in och kollade på er hemsida också :)

2009-01-14 @ 10:34:41
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Övning ger färdighet ! :)



Jag har inte gått någon speciell kurs eller något för att teckna & fota .. Jag är helt självlärd .. Fast jag tycker faktiskt inte att jag är så bra själv, jag har mycket att lära :)



/ En tjej i storstan

2009-01-14 @ 11:17:51
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Sessan

Söta lilla hjärtat!! Vilket barn står stilla under påklädning? Inte vår iaf....



Hualigen, KVITTON.... nä det hade jag inte orkat med! Jag hade nog gjort som du drömde om fniss



Ha en super duper dag!!!



KRAM

2009-01-14 @ 11:38:49
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Sara

Vad söt hon är!

2009-01-15 @ 14:58:05
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback