Det vill sig inte idag

Nu har jag tagit lunchpaus och passar på att blogga samtidigt!
Jag får inte till det alls idag. Sitter och lägger upp en helt ny kontoplan för vår bokföring och när jag hade lagt upp 45 nya konton, med massor av text och kopplingar, ser jag att jag lägger allt i fel företag. Ringde supporten och kollade om det gick att föra över på ett smidigt sätt men icke. Nu är det bara  att börja om igen.....
Tanken var att få jobba sent idag och bli klar med detta, men nu ringer det in mängder av akutjobb och nu är istället Raffa fullbokad. Det gör att jag får hämta tjejerna kl 16.00 och min dag blev åter en kamp mot klockan.
Ja ja, inte mycket att göra. Det kommer ju en ny dag i morgon med nya möjligheter.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Malin

Skönt att du ser det så! :D

2009-01-12 @ 11:52:44
URL: http://moolin.se
Postat av: evans

Du har en utmärkelse hos mig :)

2009-01-12 @ 13:09:00
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Melissa

Ja, ibland kör allting ihop sig... men det viktigaste (som jag tycker att du visar på i inlägget) är inte att det kör ihop sig utan hur man hanterar det.



Ja, det kommer en ny dag imorgon och om det inte skulle göra det så spelar gårdagens bekymmer ändå ingen roll -klokt skrivet av dig!

2009-01-12 @ 15:06:27
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej :) Det är ganska lätt, så det kan du nog fixa själv. Ska försöka förklara lite kort, oxå gör du exakt som jag beskriver så ska du se att det funkar =)



1. Gå in i stilmallar och klicka på "alternativt redigera din befintliga stilmall."



2. Scrolla ner tills du ser "avsnittet"



/* Post's body text */

.entrybody {



3. Där det står: font-size:, ska du ändra siffran ett steg upp, och så sparar du.

Jag vet inte vad du har för storlek, men prova att ändra till 12.



Lycka till :)

2009-01-12 @ 15:29:06
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback