Boombaby

Eftersom jag struntar i tvätten ikväll har jag istället haft tid att surfa runt lite och läsa bloggar, kolla restips och letat efter annat smått och gott som kan erbjudas på det underbara nätet.
Hittade en ganska nystartad webbsida som heter Boombaby och den tycker jag att ni ska kolla in. Gör det HÄR
Här finns tips på bra mammabloggar ( vem vet, kanske min egen hamnar där!), inredningstips, skönhet och hälsa, tävlingar och många tips för oss som är i "småbarnsträsket"

Nu ska jag leta vidare bland alla resebolag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annika

Kul sida :-D

2009-01-02 @ 00:46:45
URL: http://duracellmamman.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback