Är ni sugna på en tävling?

Jag har ju lovat Er att denna blogg snart ska presentera lite tävlingar, men nu har jag lite frågor innan de presenteras. Jag väntar fortfarande på klartecken från en smyckesdesigner som just nu har fullt upp men som lovat att mina läsare ska få tävla om fina smycken från henne.
Ikväll slog det mig att jag har turen att vara vän med många av Göteborgs bästa kockar. Det bör inte vara svårt för mig att få dem att ställa upp på en tävling. Tänk att få avnjuta en god lunch hos Göteborgs främsta husmanskostkock!

Tyckte först att ideèn var strålande men sen kom jag på att det krävs ju att man bor i närheten av Göteborg för att kunna njuta av min vinst. Det kanske inte är så kul att åka från Lilleström för att äta en lunch ( eller vad tycker du Sessan?)

Min fråga till Er nu är? Var bor ni som läser min blogg? Har ni nytta av en vinst som måste förbrukas i Göteborg?



Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Malin

JA! GUUUUD va roligt det hade varit, min bror bor i göteborg och han hade ABSOLUT uppskattat det!! :D

2009-01-15 @ 01:08:43
URL: http://moolin.se
Postat av: Lizette

Älskar Göteborg men lite långt för en lunch om det inte gäller till sommaren för då brukar vi tillbringa en vecka i Göteborgs skärgård tillsammamns med svärmor i hennes hus. Vår normala hemvistelse är nära Ystad så det är cirkus 30 mil för en lunch, men varför inte...Då får man ta den dagen till det...:) För övrigt så gillar jag din blogg skarpt, läser varje dag!!!!

2009-01-15 @ 09:50:19
Postat av: Linda

Göteborska här och som ständigt är sugen på god mat, förutsatt att jag slipper laga den själv. :)

2009-01-15 @ 10:10:09
Postat av: Elin

Bor kanske 70 mil från göteborg så det är kanske lite för långt för en lunch :)

2009-01-15 @ 12:16:49
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Bor i Lund.

Hade dock varit mysigt att komma till Götet igen, saknar det. Bodde där en period innan jag flyttade till Lund.

Ha en bra dag. Kram

2009-01-15 @ 13:01:01
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: sessan ☆

Lite långt för en middag, med mindre du kunde fixat en övernattning på hotell också fniss



Annars kunde jag tänkt mig att du lottade ut en värme pump!!

Jag menar, bankrutt går vi av att värma upp huset med ström & en värmepump hade gett min kropp god värme fniss

För det är väl sådana värmepumpar du jobbar med??? eller har jag missförstått.........



Smycke, jag älskar smycken!!!



Flinke du ♥ Jag måste kanske dra igång en tävling jag också snart....



Njut kvällen

2009-01-15 @ 17:21:40
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Kul med tävling. :) Jag håller till på "baksidan". Östkusten, närmare bestämt Kalmar. :P



Tycker bara det är kul om det är i Göteborg.



kramelikram

2009-01-15 @ 18:32:52
URL: http://annlouise.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback