Allt kladd är borta :)

Det var till att gå upp i tid idag för att ta tag i Emilias hår. Gjorde som Veronica hade rekommenderat och gnuggade in håret med YES i två omgångar. Därefter gjorde jag en inpackning på hennes hår för att återfukta det. Blev så glad när jag började blåsa hennes hår och såg att det hade hjälpt. Nu är hon jättefin igen.
Mitt humör är dessvärre inte på topp idag, eftersom Leonie har legat på mig hela natten och tjatade länge och väl om sin lälling. Vissa nätter ger jag upp direkt och går och gör mer välling till henne. Andra nätter, som denna, ger jag mig inte. Hon SKA INTE dricka välling kl 02.30, det finns inget behov för det utan hon ska sova. Tänk om hon kunde förstå det själv bara.
Nu ska jag sparka igång arbetsdagen, och kanske ta tag i dessa hemska kvitton!

Glöm inte att lämna en kommentar om vart ni bor, se inlägg nedan!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback