Veckan lider mot sitt slut


Krabbklorna är utbytta mot pilgrimsmusslor på fredagar!



Vår kära fiskvagn har slutat med krabbklor just nu för kvalitén är inte den bästa så här års. Istället köper vi två var pilgrimssmusslor som jag grillar tillsammans med salladslök och någon svamp. Underbart gott och enkelt!

Barnen är nog trötta på att gå här hemma. Jag föreslog att de skulle vara hemma i morgon också, för att vara på den säkra sidan, men de blev som galna. De SKA till dagis, så är det mamma!
De har ju varit feberfria i två dagar nu men jag tycker de är lite svaga ännu, de vill gärna sova mitt på dan vilket de aldrig vill annars. Raffa och jag har nu beslutat att de får gå men att vi mjukstartar med en kort dag. Raffa får hämta dem lite tidigare, själv måste jag nog jobba 35 timmar i morgon!

Jag känner också av detta att man gått hemma länge med de små liven. Tålamodet är minus 3 just nu! Det är nästan så att jag längtar efter att få jobba, bara för att få komma till mitt "egenliv" lite.

Kram Wojtan
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: sessan ☆

Du är för underbar!!! "vackrast känner jag mig om jag tar ett glas vin"

vi är så in i **** LIKA du & jag ;D



Hur går det hjärtat, är du frisk eller MÅSTE du uppföra dig friskt?

orolig*



PUSS

2009-02-15 @ 22:10:21
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Agnieszka

Hej! Ja det är till Vecko Revyn jag ska fotas!

Hoppas ni får en bra vecka!

kramar

2009-02-15 @ 22:19:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Celine är likadan när hon varit hemma "för länge". Hon blir rastlös och tjatar om dagis.

Förstår vad du menar ang. egenliv. Eftersom jag inte hann jobba och plugga speciellt många månader innan det var dags för nästa föräldraledighet har jag i princip gått hemma i tre år nu och min kropp och hjärna skriker efter att få göra något som bara JAG gör utanför familjelivet.

Hoppas ni haft en skön helg.

Kram

2009-02-15 @ 22:28:22
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Monica

Tack!..smarrigt det där såg ut..härligt att du är på benen igen:). Trodde jag också..men icke!

Jo när du har tid..så fick jag mig en kul utmaning..som jag skickar vidare..bara att kika in och läs.

Må gott;)

2009-02-15 @ 22:29:16
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: segsliten

Jag har haft sjuka barn i veckor, så jag förstår vad du menar. Kul att ungarna längtar tillbaka till kompisarna på dagis.

Kram ☺

2009-02-15 @ 22:38:37
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com
Postat av: emma härnqvist/perfektion

o va gott de där ser ut. jag har haft lite mattorka på fredagar. marcus vill aaaalltid ha räkfrossa och en varsin kräfta. så här års är ju räkorna som finast, men ändå. de känns som om de behövs lite variation, och de där verkar gott. älskar pilgrimsmusslor.



hm, och jag vet itne vart allum ligger riktigt men en dag ska jag säkert komma förbi :)

2009-02-16 @ 10:32:51
URL: http://perfektion.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback