Jag ska INTE byta man!

Blev lite chockad i morse när jag går in på Bloglovin för att se vad ni alla skrivit sedan igår kväll. Uppe som spotlight ligger en blogg med texten: VIll någon byta man med mig?
Funderade för mig själv vem som skriver något sådant och i samma sekund ser jag att det är WOJTANS BLOGG!!!

Någon har med andra ord betalat för att lägga upp min blogg där, någon som jag inte vet vem det är?
Att någon vill betala för att min blogg ska få uppmärksamhet är ju en sak, men att skriva en text på det viset känns olustigt. 

Jag skulle ALDRIG lägga ut en text på det viset och det känns olustigt att ni som läser min blogg kanske har sett detta och tror att jag gör på det viset. Jag har nu kontaktat Bloglovin och bett dem kolla upp från vilken mobil detta betalades och återkomma till mig.

Detta får mig ju att inse hur enkelt det är att lägga upp spotlight på en helt okänd blogg, med vilken text som helst. Det finns inget som kontrollerar att den bloggen man betalar för är den man faktiskt innehar. Vem som helst kan skriva vad som helst åt någon.
Jag hoppas Bloglovin återkommer till mig snarast och ger mig ett nummer på den som gjort detta.


Nog om detta!

God morgon alla söta läsare. Jag har sovit som en stock i natt och vaknade vid 9 tiden och nu har vi ätit frukost. Nu ska dagen ägnas åt städning inför kvällens fest, ev presentera min nya blogg och ringa resebyrån och fixa lite detaljer inför vår resa. Jag återkommer självklart med bilder på alla underbar mat och kanske även en kvällens bild på mig
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Anette

Skönt att höra att ni inte skall skiljas! Inte för att jag en enda sekund hade trott på det!

Pusta ut, jag smittar inte, så det är ingen risk för småsnossorna! dessutom tror jag att det är eran gamla sjuka jag fick. Och farfar verkar ha klarat sig. Han hälsar från soffan! Och Hamlet säger Voff.

Nu åter till skidskyttet, vi har fullt upp!

Kramar till alla

Anette

2009-02-21 @ 10:34:00
Postat av: Caroline

Låter som en mysig och trevlig dag och kväll du har framför dig.

Vad härligt med en resa...nu börjar man verkligen längta till sol och värme efter en lång vinter.



Ha det så fint!!/C

2009-02-21 @ 10:44:41
URL: http://carolinesoas.wordpress.com/
Postat av: Diana

Åsa, kika in på min blogg! DU har blivit nominerad! =) Stor kram och tack för en trevlig fika igår!

2009-02-21 @ 12:37:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: sessan ☆

MENEHHHH....Vad i allsindag!! vad går det av folk?



Hoppas du ASAP får svar av blogloving.



Har skickat dig en pm ;D



PUSS

2009-02-21 @ 14:08:48
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Rebecca

Tråkigt när någon gör så!

Eftersom jag har webblogg kan jag ännu ej använda bloglovin, men de skulle jobba på det.

Hoppas Ni får en jätte trevlig kväll!

Kram

2009-02-21 @ 14:13:05
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: sweetmama

Men fy hur kan någon komma på tanken att göra något sånt !!!??? Hoppas ni får rätsida på det och reda på vem som gjort det !!!

Ha en trevlig dag

Kram

2009-02-21 @ 15:21:43
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Lite obehagligt att nån skrivit så där! Men gick länken till din blogg? Kanske finns någon annan som heter Wojtan? (Vet inte hur vanligt namnet är?)

2009-02-21 @ 15:27:51
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag önskar er en jätte trevlig kväll och hoppas att allt blev lyckat Jag vet att du är duktig på all mat Så får ni packa i lungn och ro i morgon. Vi hörs efter festen Lycks till Kram Mamma

2009-02-21 @ 18:08:56
Postat av: emma härnqvist/perfektion

de där har jag funderat på också. och det är ju bra på ett sätt att de går att skcka läsare till en väns blogg som man vill ska få mer publicitet. men de där var absolut inte snällt!

2009-02-22 @ 10:46:41
URL: http://perfektion.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback