Hur känns det nu då?

Hur känns det att fylla 40?
Varför denna klassiskt stupida fråga? Svaret blir således lika spännande. Jo tack, som att fylla 39 eller 28 eller nåt!
Jag känner mig ca 24 timmar äldre än igår.......Känns jättekonstigt....not!

Det har varit en väldigt skön tillvaro för mig idag. Dels för att farmor hade alla ungar (alla=3 st) och jag och Åsa kunde sova ut efter vår trevliga gårdagskväll och dels för jag har en sån grym Super Mario till fru, som kämpar mot alla stressbabianer för att jag ska få njuta av denna dag. Jag har t.o.m. hunnit träna innefotboll idag, vilket min understimulerade idrottssjäl älskar. Tack, tulla min!!

Jag vill även tacka för att min trevliga släkt kom på besök och för de fina presenter jag fått. Visst är det en hiskelig tur att jag lirar golf så det blir enkelt att köpa paket till mig. Det räcker ju att vi golfare får peggar för 12 spänn så hoppar vi högt av glädje. Idag fick jag ett dussin bollar också, så nu är jag försedd i 12 år......
Våra grannar har jag fått blommor av och det är ju trevligt. Tillsammans med de andra buketterna liknar vårt hem botaniska trädgår´n.

Nä, nu måste jag överlämna datorn till Åsa. Hon står och stönar pga. sin bloggarabstinens. Tack för lånet!

PS!
Tack även ni, Åsa´s bloggvänner, batterimammor, Sessor & prinsessor och alla andra kungligheter för Edra grattis-comments till mig.

/Rafael

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Ulrika

Men hur det än är vad det gäller åldern så är man ju inte äldre än vad man gör sig..eller hur =) O jag har med mina 32år stannat på en 22årings nivå ;)



Kram

2009-02-08 @ 21:53:48
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: sweetmama

Men var det självaste födelsedagspojken som skrev. vad roligt

Grattis grattis!!!

2009-02-08 @ 22:13:14
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Lizette

Praktiskt att ha en Super Mariofru. Vill jag också ha;) GRATTIS

2009-02-08 @ 23:20:16
Postat av: emma härnqvist/perfektion

grattis ännu en gång :)

2009-02-09 @ 09:03:22
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: sessan ☆

Nämen kul med gäst uppträdande av Raffa ;D

Hej hej vinkar



Låter som du hade en strålande födelsedags helg & 40 år är ju ingen ålder på en gammal travare ha ha



Ha en strålande vecka

Sessan

2009-02-09 @ 10:05:10
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Duracellmamman

Kul med ett gästinlägg från Dig Raffa!! En helt underbar Fru har Du!!



Och nej, det känns säkerligen inget speciellt att bli 40... en annan bävar ju bara för 35;-D



Fast tror nog Du har min Mans support;-)





Massor av varma kramar!!

2009-02-10 @ 22:03:00
URL: http://duracellmamman.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback