Fredag!


Du måste inte hjälpa mig, jag KAN SÄLV!



Tjejerna ska ha maserad idag på dagis så vi fick packa ner kläder åt dem. Leonie kommer att vara "Lille skutt" i sin fina dräkt som hon fick ärva av kusin Frida, och Emilia kommer, självklart, att vara prinsessa! Så kul när dagis hittar på lite event för de små.
Emilia blev så glad när jag sa att vi ska resa till Thailand på tisdag, men efter en stund sa hon
- Mamma, jag tror nog faktiskt att jag hellre vill åka till Brasilien. Det var roligare där!
Hon var 9 månader när vi var med henne i Brasilien så hur mycket hon egentligen minns av det må väl vara osagt!
Påminde henne om hur kul hon hade i Thailand, där hon var när hon var 3 år och faktiskt minns. Tänk att du ska få åka tuk tuk igen, få dina naglar målade med blommor och åka longtailbåt! Då blev hon eld och lågor igen!

Mitt liv just nu består i mängder av koder! Vår telefonväxel ska bli klar under dagen och nu har jag fått en hel A4 med koder som jag ska lägga in här och där. Dessutom är min nya blogg nästintill färdig så Duracellmamman hojar också på mig om mängder av koder. Jag är ganska säker på att Duracellmamman vill skriva under på att jag är TOTALT koko när det kommer till tekniska grejer och koder. Jag fattar ingenting och är otroligt glad över all hjälp jag kan få.

Ikväll hoppas jag kunna blogga från min EGEN domän och jag hoppas verkligen att ni följer med mig dit!

Nu är det jobb som gäller
Kram
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Monica

Klart att jag följer med idg..har också funderat på egen domän..men känner samma..pyser i knoppen bara jag tänker KOD!:) Och jag borde skämmas..har ju läst tre terminer WEBDESIGN..men det är snart 8 år sedan och håller man inte på så glömmer man..tyvärr. Så tiden får visa..om det blir några koder!:) Må gott..kramen

2009-02-20 @ 10:17:07
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: Helen

Ska bli kul att se din nya blogg. Kul att Lille skutt kommer till användning. Ha en trevlig fredag kväll

2009-02-20 @ 15:09:26
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Klart jag inte skulle skriva under på det Gumman;-)



Kikar förbi med ett gäng härliga fredagskramar och önskar Dig en underbar helg!



Massor av varma kramar!!!

2009-02-20 @ 15:22:01
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Anette

Hej!

Så kul att ni skall åka till Thailand! Skulle jättegärna vilja att vi kunde åka någonstans vi också, men just nu orkar jag knappt åka till ICA ens.

Har fått influensa och har antagligen lyckats smitta ner farfar också! Nåja, det går ju över.

Hoppas ni får ett kul kalas i morgon och en jättetrevlig resa om vi inte hörs! Väntar på fina bilder!

Kramar till er alla från

Anette

2009-02-20 @ 15:25:23
Postat av: Judit

Såklart vi gör, säg bara till så :D

2009-02-20 @ 17:28:23
URL: http://elektron.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback