En sjuk Wojtan orkar bara med sin egen blogg...

Det går upp och ner här hemma. Nu är det jag som är sjukast. Har nyligen stoppat i mig 2 ipren så nu orkade jag prestera ytterligare ett inlägg.
Tyvärr är det det enda jag orkar, jag är inte så aktiv hos Er. Jag läser vad alla gör men orkar inte skriva, bara så att ni vet!

Alla tjejer här hemma har drabbats av ett flertal sjukdommar. Raffa tycker det känns som en krigszon här hemma. Leonie = feber, hosta och dubbel fläskläpp ( hon ramlade en gång till i dag)
Emilia = feber, hosta och växtvärk ( hennes ben värker som bara den och hon grinar)

Mamma Wojtan = feber, ont i halsen, hosta och SKENGRAVID!
Ja, det låter konstigt men så är det! Jag har stor mage, gått upp ett antal kilon, ömma bröst och nu har jag även lite foglossning.....
Att jag dessutom är snart 35 år och haft regelbunden mens i 20 år och fortfarande INTE vet när jag ska ha min mens är ju också lite tokigt. Det kommer som en liten överrasking varje månad. Att ha med sig tamponger är heller inte min grej. Jag är som nybörjare varje månad!
När vi reste till Kap Verde förra året hittade jag ett paket tamponger i min mans neccesär. Frågade varför de låg där?
- Älskling, du kommer få mens under de sista dagarna så jag tog med åt dig så slipper du få panik när den kommer!
Tur att jag har en man som har koll!
 
Det vore verkligen bra om min mens dök upp snart......

Jag kommer inom kort att få en ny blogg! Jag har köpt mig en egen domän och käraste Duracellmamman har lovat att fixa till den åt mig. Nu ska jag bara maila alla mina önskemål till henne så börjar hon så snart hon får tid.

Hoppas ni hänger med mig till den nya adressen?

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Madeleine

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll ;-)

2009-02-11 @ 19:02:51
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Lizette

Toppenmake som håller koll på allt det där som man själv försöker förtränga. Finns det planer på en liten till...eller är det bara hormonerna som spelar dig ett litet spratt...;) Krya på Er allihopa

2009-02-12 @ 08:43:11
Postat av: Agnieszka

Självklart kommer man hänga med till den nya bloggen!

kramar och krya på er!

2009-02-12 @ 11:53:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback