En sjuk natt

God morgon

Det blev en jobbig natt. Raffa sov i Emilias rum och jag sov med tjejerna i vårt rum. Vi har alla tre hostat ikapp och det har inte blivit mycket sömn. Jag har sprungit med saft, vatten, välling, alvedon, hostmedicin.  Själv har jag haft frossa och så snart jag har tagit Ipren börjar jag svettas istället.
Det var verkligen inget drömscenario att vara sjuka allihop! Allt jag vill är att sova och kurera mig själv, men den tiden finns inte. I morgon kan Raffa vara hemma med tjejerna, tyvärr kommer jag nog bli tvingad att jobba, hur jag än mår. Så kan det bli när man är den enda som kan det man gör. Utan mig blir inga fakturor skrivna och inga räkningar betalda. Dessutom är det dags för skattedeklaration i morgon och den MÅSTE in! 

Inte nog med sjukdom, nyss ramlade Leonie och har nu en fet fläskläpp. Ska ta med mig båda tjejerna till badet och mysa nu.

Efter lite tänkande har jag beslutat mig för att ta bort gårdagens intervju! Det kändes inte bra och man ska alltid följa sin magkänsla....
Ni kan fortfarande besöka Diana och hennes intervju med Ida
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Agnieszka

vad var det som var tokigt med gårdagens intervju?

kramar

2009-02-11 @ 13:06:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: sessan ☆

Usch jag lider verkligen med dig alltså!!

Hoppas det vänder nu & att du kunde fått vara hemma sjuk när du är det!!!! Du är viktig ta vara på dig själv ♡

Föresten, hemma kontor kunde det varit något??



Du, varför har du tagit bort en intervju?? Vad har jag missat?



PUSS & god bättring

2009-02-11 @ 13:09:28
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Mormor

Om de små inte har något att göra, så gör en trolldeg så kan dom sitta still och baka. Det ska vara 2dl mjöl 1dl salt 1msk olja och 1dl vatten. Jag har själv bakat idag men inte av trolldeg. Kramis Mamma.

2009-02-11 @ 13:19:27

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback