En mycket fin Award

Fick för några dagar sedan en jättefin Award av Angelika som jag måste lägga upp!
Tusen Tack!



Med denna skulle jag lista 5 saker som jag inte kan vara utan:

1. Min familj såklart.
2. Alla underbara vänner.
3. Mina härliga minnen från resor vi gjort.
4. Min dator.
5 Mina framtida dagar i livet!

Skickar den vidare till alla som vill ha den i sin blogg!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Monica

Ja tack jag mår bättre nu..en tankeställare som heter duga. Men jag är snart tillbaka.:) Vilken fin Award..vem vill inte ha den!;)

Må gottkramar

2009-02-01 @ 13:56:09
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: sessan ☆

Grattis med award super söta!!!



Önskar dig en strålande dag ;D Men jobba på en söndag..... DU SKALL VILA OCKSÅ!!





KRAM

2009-02-01 @ 14:26:36
URL: http://sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback