En kort tur ute i solen


Två snoriga, hostiga och bleka barn på trappen hemma med festis och tablettask


Även om vi inte är helt friska ännu valde jag att klä på oss och gå ut en liten stund. I Billdal skiner solen för fullt och det är närmast vårväder. Man får alla fall vårkänslor och det kliar i mina planeteringsfingrar....
Snart så är det dags att rensa bort allt gammalt skräp som samlats under vintern och istället plantera vårblommor.

Insåg att det snart även börjar bli dags att uppdatera tjejernas garderober med nya utekläder. Leonie kan ärva en del av Emilia men det är inte alltid det stämmer. Jag tänkte inte riktigt när jag skaffade ett vårbarn och ett vinterbarn :)
Har ju turen att många av mina vänner har tjejer så till Leonie får jag otroligt mycket kläder ändå. Dessutom VILL man ju köpa en del också, även om jag är supernöjd med allt jag får ärva.

Var inne på Brandos och hittade dessa ljuvliga stövlar för 299 kr


Viking: Princess

Brukar sällan köpa skor äver nätet, då det kan vara svårt med storlek men dessa var ju helt ljuvliga.
Får kolla på måndag hur det ser ut på stövelfronten för mina tjejer!


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: AngelicaE

Gullungar! Nu får ni väl se till att bli friska och krya igen... Solen gör ju sitt!



Många varma kramar från en som fixar för fullt,



AngelicaE

2009-02-13 @ 13:56:44
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Postat av: sweetmama

Krya på er !!!

Brandos har mycket fint även för oss mammor ;o)

2009-02-13 @ 14:16:46
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Mamma

När du får tid kan du ringa mig. Jag undrar mycket hur ni mår. Och det är en del jag vill prata med dig om. Hälsa mina små troll. Kramis mamma

2009-02-13 @ 14:19:43
Postat av: emma härnqvist/perfektion

de är bra att få frisk luft trots att man är sjuk :)



ha en udnerbar fredags kväll. kramar

2009-02-13 @ 16:48:31
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Helen

Gud vilka söta stövlar. Dom måste jag gå in och titta på.

2009-02-13 @ 22:17:29
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback