En bulle ur ugnen!

Dags att presentera dagens bloggare. Idag får ni träffa Ann-Louise som har en fantastisk blogg, kallad En bulle ur ugnen!  Hon har så fina bilder på bloggen att man blir helt salig!

Så här säger hon om blogglivet!





När startade du din blogg och varför?
Jag startade den i april 2008, precis i början av min graviditet för att kunna ha hela "resan" som ett minne. Sen har jag tänkt att delar av den ska bli en bok till huvudpersonen i dramat, det vill säga Charlie. Ett roligt och lite annorlunda minne som han kan ha att bläddra i sen när han blir äldre.

Hur ofta uppdaterar du din blogg?
Oftast två gånger om dagen. 

Hur många läsare har du per dag och vad har du gjort för att få alla dessa läsare?
800 - 1100 enligt Google Analytics. Antalet läsare har ökat med tiden vilket är jätteroligt samtidigt som det är lite skrämmande. Kan ju inte låta bli att undra över vilka alla är. J


Hur mycket tid lägger du på din blogg?

Det är väldigt olika och beror helt på hur mycket tid jag har över om dagarna.


Har du egna favoritbloggar som du följer?

O ja, en hel hög. Men om jag ska nämna ett par stycken så blir det Jojo Falk http://www.jojofalk.se/blog/ och Ett liv i exil http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.394  

Vad är det mest positiva och negativa med att driva en blogg?

Det mest positiva är alla rara människor som tar sig tid att lämna en rad eller två. Det som är negativt och som jag personligen tycker är jobbigt är att jag inte hinner svara på alla gulliga kommentarer som jag får. Vill så gärna men hinner inte.

Vad är din drivkraft?

 Drivkraften är att jag tycker det är roligt och att jag får utlopp för min kreativitet.


Vad tycker din familj och vänner om att du bloggar?
De tycker att det är kul.


Vad du får din inspiration ifrån?

Åh, precis allt.


Vad har du för tips för andra som vill nå framgång i sitt bloggande?
Vara sig själva bara.


Hur ser din framtid ut som bloggare och har du några mål med bloggen?

Jag kommer att fortsätta så länge jag har tid och tycker att det är kul.


Tack Ann-Louise för att du ville vara med hos mig!

Hos Diana hittar ni idag en intervju med Audrina
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Mico og Linn

hihi så morro :P

2009-02-11 @ 22:47:06
URL: http://www.web-linn.no
Postat av: MammaRussin

hej hej..

jag fullkommligt älskar en bulle ur ugnen..:) världens goaste tjej vverkar ann-louise vara och hennes sätt att skriva är så roligt.. och hennes kort är ju bara sååå fina..:) har varit med och följt hennes "bulle" redan i ugnen..;)



trevliga intevjuver du gör...



krya på er..





2009-02-12 @ 18:11:05
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback