Utmanad av MammaHela

Fick denna utmaning av MammaHela och gör väl bäst i att svara!



  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Vilken mat äter du ofta?
Äter alltid buffèmat på fredagar, bestående av räkor, krabbklor, grönsaker, dipp, tryffelsalami mm mm.
Gillar även taco, sushi och grillat

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Hjälper nog alltid till. Gillar bara inte att alla alltid ska kommentera hur många tallrikar jag kan bära! Är "gammal" servitris så jag kan ju stapla en del, men är inget jag gör för att imponera, vilket det känns som om folk tror!

Var sitter du helst när du bloggar?
På dagtid sitter jag på jobbet ( tur att ingen ser mig och att jag inte har någon chef!). Hemma sitter jag vid köksbordet med bärbar dator!
Köper du ofta Triss?
Ibland, får för mig att det nog borde vara min tur snart!


Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Oj vad svårt, har ju varit runt en del i världen. Pipa i Brasilien eller någon av öarna i Thailand får nog bli bästa platsen.
Semester överlag är nog vår segelsemester i Turkiet. Trevliga vänner, relaxed stämning och vackert!


Vilken TV-kanal tittar du på mest?
Jag gillar Idol, Deperate Housewifes och Greys Anatomy så det får bli 4:an och 5:an!


Nu ska jag visst skicka dessa vidare till fyra personer!


humlansblogg.blogspot.com/

www.niiinis.blogg.se 

pennye.blogg.se

trileia.blogspot.com

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Trileia

Tjena! Nu har jag antagit utmaning och utfört den :-D

2008-09-24 @ 22:11:40
URL: http://trileia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan!! Har nu fixat utmaningen:-)

2008-09-24 @ 22:17:14
URL: http://pennye.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback