Ännu en dag på Allum

Lördag och jag sitter i butiken på Allum.
Har haft en hel del kunder redan som visar stort intresse, synd bara att ingen kan bestämma sig direkt så man får n juta av ett avslut!

Igår gick jag lite tidigare från jobbet och åkte på en shoppingunda för mig själv. UNderbart att slippa dra på två små barn samtidigt!
"Stal" bägge barnens barnbidrag till mig själv :)
Köpte ett par skitsnygga stövlar och en svart jättefin klänning som jag ska ha ikväll på svärmors 60 årsfest! Nu när jag kom till Allum har jag även investerat i en locktång, ska ge mig på att locka mitt hår ikväll!
Jag har så dåligt tålamod och är inte tjejen som står framför spegeln i flera timmar, fort ska allt gå!
Ikväll ska jag försöka mig på att i lugn och ro locka håret!

Stänger Allum kl 15.00 och ska sedan möta upp Raffa och barnen på Gymmet. Tänkte köra ett pass spinning/core och ävne grilla mig i solaret en liten stund.
Solar inte ofta numera efter alla rapporter om hur farligtdet är men ibland kan det vara skönt att få lite extra färg.
Barnen ska också med på festen men hämtas vid 20.30 av Tess, som tar hem dom till sina sängar.

Har läst många bloggar och insett att det är "inne" att visa dagens outfit!
Det är något som inte passar mig då jag inte har något direkt att visa upp. Mina pengar de sista åren har gått till barnen och det är sällan jag fyller på min egen garderob.
Ikväll ska jag nog bryta trenden och be Raffa ta en bild som jag kan lägga upp. Hoppas bara att jag lyckas med mina lockar!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback