Superhärlig tvål

När vi var på Spa i Smögen förra helgen köpte jag denna tvål att tvätta ansiktet med.
Den är helt ljuvlig och luktar fantastiskt.
Ser ju inte så glamorös ut och det känns lite B när det står Hair and Body schampo på den men hudterapeften använde den på mig och rekommendera den. Flaskan med 500 ml kostade 165 kr vilket jag anser billigt.
Tvättar helt rent och lämnar inte en endaste svart fläck på handduken. Har alltid tyckt att hur mycket pengar jag än lägger på ansiktstvål så känner jag mig inte ren, förren nu.
Den är gjord på bara naturämnen och doftar citrus.
Doften är precis så som det doftar på ett spa eller på en salong.
Det gör att jag varje kväll blundar och drömmer mig bort från mitt stökiga och omoderna badrum, till en behandlingssäng på ett Spa. Du hittar dessa produkter på www.dermanord.se.

De hade även snyggt smink och andra härliga kroppsprodukter!


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback