Stressig morgon!

Barnen ska fotas idag på dagis så det blev lite stressigt att fixa till dom! Man vill ju egentligen att de ska vara så naturliga som möjligt men ändå fina!
Emilia, lilla primadonnan, fattar detta med att man ska vara fin. Hon tjatade om att jag skulle locka håret på henne och att hon ville ha läppstift! Sa att läppstift får man ha hemma när det är lördag, inte på dagis. Styrde sedan om henne till att använda plattången i hennes hår. Då blir hon nöjd för att jag gör något med hennes hår, samtidigt som det nästan inte märks!
Hade köpt nya byxor till dom ( Leonies blev jag riktigt nöjd med!)

Här är sötisarna innan vi går till dagis!


När jag hade lämnat tjejerna fick jag åka tillbaka hem och ta hand om min halta Maradona. 
Han kunde inte gå på sin fot och vi fick besöka en vårdcentral, de skickade oss för röntgen, för att sedan komma tillbaka! 
Jag har kört runt på honom hela förmiddagen och hört honom grymta, men med ett leende!
Nu har han en konstaterad blödning i sin fot, äter medicin och hoppar på kryckor!

Tyvärr gjorde detta att vi fick flytta ett stort jobb som han skulle ha gjort idag!

Nu får mina montörer "sportförbud" resten av håret! Inga mer skador och kryckor tack!
 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback