Stövlar


Dessa stövlar gillar jag!
Finns på Wedins för 699 kr vilket jag tycker är billigt för en så snygg stövel.
I morgon är det min tur att stå på Allum och vi stänger ju 18.00 medans resten av köpcentrat stänger 20.00, så då finns det tid att gå själv i lugn och ro och shoppa.....

Raffas mamma fyller 60 år i helgen så jag behöver en ny outfit....
Hur det gick med min klänning från Asos får jag berätta om i morgon för nu är jag tröttt. Det blir ingen positiv läsning....




Sov gott och dröm härliga drömmar!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Karin

Du ar helt klart min kusse! Exakt min stil! Go girl! :)

2008-09-17 @ 03:48:31

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback