Spahelg med grannkärringarna!

Efter dessa jobbiga dagar ska jag äntligen få ro om mig själv lite.
I eftermiddag åker jag och mina "grannkärringar" på SPA i Smögen! Detta har varit bokat sedan ett halvår tillbaka och det känns ganska passande nu!

I natt ska vi sova i Karins sommarstuga i Lysekil. Vi ska dricka champagne och äta räkor. I morgon åker vi vidare till Smögen och checkar in fyra slitna och trötta småbarnsmammor som ska njuta av ansiktsbehandligar, massage, bad, bastu och god mat!

Ska bli helt underbart :)

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Låter helt underbart.. Ha det så gott...

2008-09-12 @ 20:55:56
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback