Sov gott....

Det är verkligen dax för mig att lägga mig nu! Har suttit uppe allt för sent, men det är så skönt att vara vaken själv när alla andra sover. Funderar på att lägga mig i Emilias säng, eftersom hon redan flyttat in till vår säng.

Hennes rum är inte lika tråkigt som Leonies!


Denna lilla fis kommer nog också snart att förflytta sig till vår säng! Bilden tagen i morse när jag väckte dom!




Har en lång och tuff dag framför mig i morgon. Ska bla på möte med en leverantör som jag inte är så nöjd med just nu. Hoppas jag vaknar med enorm pondus och säkerhet så jag kan göra ett bra intryck. Att vara VD är inte alltid lätt, jag kan vara lite mesig och det passar sig inte alltid!
Efter mötet ska jag stå på Allum och sedan bär det direkt vidare till Caleo för ytterligare ett möte! Kommer inte hinna hem imellan allt så det innebär att jag måste hitta något att ta på mig som passar allt jag ska göra under dagen :)

Sweat Dreams !
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Nina

Åh din lilla tjejs rum ser så mysigt ut!! :) Nu har jag svarat på din utamaning på min sida... :)



KRAM n

2008-09-25 @ 07:14:37
URL: http://niiinis.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback