Pinnbröd på Lindebo förskola

I eftermiddag har vi varit på Lindebos årliga picknick. Fick tidigare lite förslag på vad jag skulle fylla min picknick korg med och det blev små pizzabitar, festis och Ballerinakakor. Varför jag överhuvudtaget anstränger mig vet jag inte för barnen äter inget allafall :(

Vi hade allfall tur med vädret. Solen sken och det var varmt ute. Det var tipspromenad och skattjakt för barnen och så då den traditionella grillningen av pinnbröd! Man får en lite degbit som man rullar på en pinne och grillar över öppen eld. Jättegott bröd som man äter med en klick smör!

Här grillar Emilia.......


..... som tröttnade snabbt och lät mig grilla klart!


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback