Nu ska jag lära mig att shoppa på internet!

Kollade runt lite på andras bloggar ikväll och kom in hos en tjej som verkar mycket modeintresserad, kommer inte ihåg vems blogg det var.
Hon tipsade om en hemsida som hette www.asos.com och där hittade jag denna fina klänning!
Kostade bara 35 pund!

Nu är ju jag oskuld på detta med att shoppa kläder på nätet så jag kan ju inget om frakt, tull och storlekar!


ASOS Printed Ribbon Trim Dress in the style of Alexa Chung


Ska kolla runt lite mer på denna sida och mäta min härliga kropp (!) sen ska jag nog beställa!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Terece

Bra smak du har! Den klänningen har jag här hemma....Kram Terece

2008-09-03 @ 22:41:15

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback