Min klänning.....

Förra måndagen kom min leverans från www.asos.com
Som jag hade längtat!
Just denna dag hade jag åkt hem tidigare från jobbet för pappa var mycket dålig och jag orkade inte bry mig om värmepumpar, bokföring och ekonomi.
Vill påängtera att mitt psykiska läge var sådär......

Sliter upp klänningen ur förpackningen och börjar dra på mig den. Känner direkt att den inte passar men tänker att det kan bli bra bara jag får på mig den!
Det var runt armarna som det var trångt och det kan det ju vara ibland för att sedan ändå sitta bra.
Inte i detta fallet.
Klänningen kommer på plats och jag kan inte röra mig. Jag fastnar i klänningen. stenhårt!
Får verkligen panik ochbörjar även gråta ( här kommer min psykiska obalans in ).
Springer runt i huset i 10 min och försöker på alla sätt att få av mig skiten, som den nu har döpts om till.
Inser efter en stund att jag har inget val. Det är bara att dra tills den lossnar och ta konsekvenserna av det.....

Klänningen går självklart sönder och ligger nu på min byrå och skräpar.

Läste i Pernilla Wahlgrens blogg på mama.nu att hon också hade köpt denna klänning. Hon visade flera klänningar från Asos och hon var nöjd med alla utom denna! Den hade gått sönder under ärmarna första gången hon använde den!
Undrar om hon också hoppade runt gråtande och satt fast i sin :)


Ps. Fick ju även en blus i den leveransen och den satt perfekt och var skitsnygg!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback