Min egen Maradona är skadad!


Min kära Raffa spelade ju final idag med sin old boys och VANN! Dessvärre blev han skadad i foten under sista minuten och nu ligger han här hemma och stönar, grymtar och ger mig order!

- Åsa, jag behöver nog en värktablett.
- Älskling, jag är lite hungrig ( jag kommer med räkor till honom som han tackar nej till)
- Bär du ut Leonies nappflaska när du ändå är här.
- Älskling, jag inte du komma med ett päron.
- Åsa, kan jag få senaste nr av Teknikens Värld.
( Inser nu att räkorna var färdigskalade)
- Älskling, jag vill nog ha räkor alla fall.
- Älskling, kan jag få något att dricka.
- Åsa, tar du med disken när du ändå är här!
-Älskling, kan du klia mig på ryggen!

Min man är BÄST på att vara sjuk eller skadad! Han stämmer så med det man brukar skoja om att när en man är sjuk är han verkligen sjuk! Hoppas för guds skull att foten läker snabbt annars får nog jag VAMMA ( Vård av man)!!!


Min Maradona myser med tjejerna!


Nu ska jag lägga mig och läsa senaste nr av Mama!

God natt!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback