Ledig söndag!

Äntligen får jag vara ledig lite....
Raffa står på Allum idag och vi ska möta upp honom där snart. Smurfarna är på besök på Allum idag så jag tänkte att barnen skulle få hälsa på dom. Behöver även köpa byxor till bägge tjejerna, i morgon är det fotografering på dagis och då kan det vara kul med något nytt!

Raffa ska sen spela final med sitt fotbollslag, som vi ska gå och titta på. Han spelar för Lundens "Old boys"!!

Funderar på att "stjäla" till mig en ledig dag även i morgon! Har ju jobbat två helger i rad samt hela veckorna så det kan jag ha gjort mig förtjänt av. Vårt hus förfaller och jag har mer tvätt liggands ovikt än vad jag har kläder i garderoben!
Finns med andra ord lite att göra.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback