Längtar efter mina barn

Varje gång jag får en kväll utan barn njuter jag för fullt, men dagen efter längtar jag ihjäl mig efter dom!
Vill bara åka och hämta dom nu och kramas med dom.

Min lilla prinsessa  Leonie för ca 1 år sedan.


Här är de ballerina klädda!


Puss mina tjejer, mamma kommer snart och hämtar er.
Idag är det fredag och då myser vi som vanligt! Idag får ni välja en läsk att dricka!
Längter efter er och älskar er mer än något annat.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Anonym

Nej, jag bor i huvudstaden. Men faktum är att vi har kikat på just Smögen. Min farfar är därifrån så det är barndomsminnen för mig. TACK för tipset dock, låter ju hur mysigt som helst :-D



Ha en bra lördag.

2008-09-27 @ 10:35:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: mia

två prinsessor =)



2008-09-27 @ 23:49:37
URL: http://egal.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback