Jobben väller över oss!

Är lite dålig på att uppdtaera min blogg just nu men jag har grymt mycket att göra just nu på jobbet!
Säsongen är verkligen i gång och jag sitter med bokningar upp över öronen.
Måste nog köpa in ytterligare en bil för att få igång en montör till.

Nyfiken? Besök www.energirad.net

Ett ord för dagen som passar bra:

Arbete är det viktigaste i livet, därför bör vi spara lite till morgondagen!
Sagt av Don Herold


Är verkligen arbete det viktigaste i livet?
Efter det jag upplevt i det sista känns arbetet som något ytterst oviktigt....
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Marcus

Jättesnygg hemsida! Har du gjort den?

Skicka med montörer en kamera en vecka och ta lite fler bilder på installationer ni gjort. Sånt tror jag på!

2008-09-22 @ 10:32:34

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback