Hjälp! Picknick i eftermiddag..

Barnen och jag ska på picknick på dagis kl 17.00 idag och det står helt still i min hjärna!
Vad ska jag ta med?
Det är ju vid den tiden de brukar äta middag så det måste ju vara lite "matigt" samtidigt som det ska vara enkelt att äta ute och får inte ta för lång tid att fixa till eftersom jag har ont om tid!
Någon som har ett förslag?
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: MammaHela

Pizzabullar. Antingen bakar man själv, eller om man är lat (som mig) så köper man i frysdisken. Har sett på ica och hemköp.



Både mat och fika samtidigt =)

2008-09-23 @ 10:05:18
URL: http://mammahela.bloggsida.se
Postat av: MammaHela

ja varför ansträngs sig mer än nödvändigt i köket? Oftast så gillar barnen det köpa mer i alla fall. Finns bättre saker att göra på den tiden det tar =)

2008-09-23 @ 12:43:20
URL: http://mammahela.bloggsida.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback