Herregud vilken dag!

Tanken var ju från början att jag skulle ha varit ledig idag men så blev det verkligen INTE!!
Har som sagt kört runt på Raffa halva dagen och den andra halvan har jag varit superstressad över alla jobb som väller in. Just nu skulle det inte vara fel med en assistent på kontoret....

Det är ju mycket possitivt att vi säljer så bra och att vi har så mycket att göra men mitt jobb blir verkligen inte enkelt.
Jag sköter alla inkommande samtal, alla bokningar/montörernas schema, försäljning, bokföring, fakturering, reparationer mm mm.
Att fixa bokningar och få väl genomtänkta scheman till montörerna är inte det lättaste. Kunderna vill ha sina pumpar snabbt, det ska inte vara långa körningar, passa rätt montör och ge lönsamhet. 
Positiv är väl att jag är grymt duktig på västra Sveriges goegrafi! 

Här sitter Raffa med sin onda fot och går igenom kontrollrapporter. Dessa papper måste vi skriva för att visa att vi utfört våra monteringar på korrekt sätt. På onsdag kommer en kontrollperson och ska granska vårt bolag och då gäller det att allt är korrekt!



Även efter att jag kommit hem fortsatte telefonen att ringa varm. Tror vi har slagit säljrekord idag, och det borde innebära att jag borde dricka champagne istället för kaffe just nu :)

Medan jag pratade med kunder roade sig Leonie med att klä på sig lonisar ( galonisar), mössa och tröja!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback