Halva dagen avklarad!

Mötet idag gick väldigt bra och jag r nöjd med resultatet!
Hoppas vi snart ser lite effekter av det vi la fram som vi varit missnöjda med.

Nu sitter jag i butiken i Allum och avslutade just en lönsam affär med en kund. Det är ganska sällan folk gör ett avslut redan i butiken, de vill gärna hem och tänka lite först, men idag skrev kunden på direkt :)
Denna vecka har vi sålt otroligt mycket och vi är verkligen fullbokade med jobb. Detta leder ju ifs till att vi får jobba massor och det blir inte mycke privatliv, men så är det i denna branch. 

Väntar och längtar nu efter vår kundmiddag i kväll. Kunderna är väldigt trevliga och Caleo är som sagt en mycket bra restaurang. 
Får åka direkt från butiken så jag får väl sminka till mig och fixa håret på en kundtoalett här i köpcentrat! 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback