Faan, kan inte lägga upp bilder....

...fattar inte vad som händer med min dator just nu.
Vill lägga upp två bilder men det går inte. Datorn säger att jag inte är ansluten men det är jag.

Var på Mio möbler idag och handlade skrivbord till Leonie. Hittade MASSOR som jag vill ha! Varför är jag inte miljonär?
Bilderna jag vill lägga upp är dels på en lampa som jag verkligen vill ha, och på något annat som jag vill ha till Leonies rum. Vet inte vad det heter men det är en lång tygbit med fack på i ljuvligt rosa. 
Hon fyller ju år i november så den ska hon få önska sig!
När ska jag få lampan tro?

Skrivbordet vi köpte till Leonie är sponsrat av familj och vänner. Vi har under ett par år sparat pengar som barnen fått i julklapp, födelsedagar och liknande. Från början var tanken att köpa en lekstuga. 
Vi insåg sedan att grannarna har ju en lekstuga där alla barnen är så varför ska vi köpa en till då?
Köpte istället en studsmatta  med skyddsnät som varit oerhört populär i sommar. 
Nu anser vi grannar att vi har en lekstuga och en studsmatta "tillsammans"
För resterande pengar köpte vi då idag ett skrivbord till Leonie. 
Så till alla som bidragit med en slant, TUSEN TACK!

Så snart jag fått ordning på min dator kommer det bilder på mina önskesaker!  
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Jag kan inte lägga upp bilder heller.. Suck..

2008-09-07 @ 22:17:01
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback