Emilias härliga kommentarer

Var helt slut när vi kom hem från dagis. En sån dag man önskar att man baar kunde få sova en timme eller två i soffan!
Gjorde det bästa av saken och lekte att min säng var en båt, och den åkte jag och tjejerna på!
La mig skönt och lät dom kamma, hoppa och dra i mig.

Försökte även fota mig och Emilia men det blev sådär!
Måste boka en tid för att ta bort den röda fläcken jag har fått på näsan, den retar ihjäl mig!


Emilia har sagt så mycket skoj i eftermiddag. Det började med att hon sjöng:
Killarna är kassa, tjejerna är vassa!
Frågade vad vassa betyder och på det svarade hon:
- Det är ju strecket på kniven!

Sedan var vi inne hos grannarna och lånade ett ägg. Berättade att vi skulle till Kolmården i helgen på begravning.
Då förklarade hon för Anna att vi skulle dit för att lägga morfar i en låda!
( Att ha barn runt sig när man är ledsen är verkligen upplyftande. De är så ärliga och det låter så enkelt för dom!)

När vi satt oss för att äta började hon plötsligt att hosta. Frågade henne vad som hände:
- Det blev så när ketchupen flög ner i magen!


Denna härliga regnbåge ( två faktiskt) gjorde oss sällskap vid middagen.

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Anna

Vilken fin bild! Det är rätt häftigt när man får se två på samma gång :-) Och tack för påminnelsen om Gray´s Anatomy, har helt missat att det äntligen ska börja igen.



Ha en trevlig kväll

/Anna

2008-09-30 @ 20:55:02
URL: http://intedingranne.wordpress.com
Postat av: Johanna

haha, barn kommentarer är härliga :)

2008-10-01 @ 13:24:08
URL: http://spralligsparv.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback