Drömmer mig bort lite...

Har nog aldrig varit så sugen på att resa som jag är nu..
Vi brukar alltid resa iväg på våren när "pumpsäsongen" är lite stabil. Har varit borta allt från två veckor upp till en månad. Då stillar man sitt resebehov och vips är det vår igen och nästa rresa kan planeras.

Detta år har jag drömt mig bort miljoner gånger redan och det är ett halvår kvar innan vi ev kan resa igen. 
JAG VILL RESA NU :) 

Kan riktigt se mig själv sitta i solstol, väldigt brunbränd, i en liten klänning och dricka en paraplydrink!
Jag känner hur skönt vattnet är och jag nästan svettas när jag drömmer mig bort!

Vet bara inte vart vi ska resa nästa gång?
Vi har redan sett väldigt många ställen och de ställen jag nu har kvar på min "önskelista" vill jag vänta med tills barnen är större. Vill se Nya Zeeland, USA, Kambodja, Vietnam och Sydafrika bla och dessa ställen känner jag blir enklare och roligare när barnen är större.
Har någon något förslag?

Denna bild är från Aruba och dit drömmer jag att åka ensam men Raffa på en kärleksresa!
Det lär jag väl få drömma om länge :)






Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Johanna

Där är så fint, dit skulle jag med vilja åka.. aruba...... ler



Jätte fin blogg.... =)

2008-09-20 @ 16:36:27
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Marcus

Åk på kryssning!

Det slår allt.

2008-09-22 @ 10:26:25

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback