Coyote Ugly - en favorit!

I kväll visar 5:a filmen Coyote Ugly och det är en favorit hos mig!
Just handlingen är väl inte värd någon Oscar direkt men jag gillar den coola barstämmningen och de kaxiga brudarna!
Jobbade själv i bar under ett antal år, just när denna film kom och vi var fyra tjejer som alltid höll ihop och partade ganska friskt!
Jag var inte värst, kallades tant Greta eftersom jag alltid gick hem först. Detta berodde på att jag pluggade samtidigt och skulle upp tidigt för att gå i skolan. Är väldigt stolt över att ha fixat ett heltidsjobb på krogen och samtidigt pluggat heltid i tre år för att bli Ekonomi- och redovisningskonsult.
Vet att jag och tjejerna efter någon öl stått på bardisken och sjungit och "lekt" Coyote Ugly :)

Det var tider det! Långt innan familj, barn, hus och företag!!


                 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Ja visst är filmen bra, en av mina favvo filmer med..

2008-09-28 @ 20:41:59
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback