Caleo - superbra restaurang i Göteborg

Blev just bestämt att jag och Raffa ska ut och äta med kunder på torsdag. En fördel med att ha eget företag är ju att man måste ut och representera ibland!!

Farmor kommer och passar tjejerna.
Vi kommer att ses på Caleo inne i Göteborg som är en grymt bra krog i mina ögon, och som gammal servitris och restaurangchef är jag inte alltid lätt att behaga :)

Personalen på Caleo har helt fattat grejen när det gäller service. Sist kom t.o.m hovmästaren fram till oss och dubbelkollade att vi hade betalt bilen ordentligt för lapplisa var på gatan!
Maten är jättegod och det är inte allt för dyrt. Mysig inredning och en liten plats för barhäng.
De serverar bla smårätter i pris 50 - 100 kr och et är en favorit hos mig. Raffa och jag brukar välja tre saker var och sen få in 6 smårätter som vi äter av bägge två!




Nu kan jag även passa på att inviga min andra nya klänning!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback