Vilken effektiv dag det blev!

Insåg idag att jag var tvingad att göra något åt min situation på jobbet! Att åka gråtande hem som jag gjorde igår är varken bra eller roligt. Jag grät även på jobbet så min partner och en montör såg det och så vill jag inte ha det. 
Valde därför att koppla bort min telefon HELA DAGEN! Anders fick ta emot alla samtal och jag kunde i lugn och ro utföra mängder av jobb som blivit liggande och som har stressat mig enormt. Jag lyckades även hitta en del fel vad gäller vårt lager och kunde på så sätt öka upp vårt resultat ganska ordentligt :)
Nu kan jag komma till jobbet i morgon och fortsätta jobba på utan att ha massa gammalt liggande! Tänk så enkelt det kan vara ibland att få sin situation enklare. 
Kommer nog fortsätta att koppla min telefon till Anders lite då och då. Han är ju den som sköter Allum och när man är i butiken finns det oftast tid att ta emot samtal. 

Förra veckan fick jag även svar på varför det saknades värmepumpar! En kund har levererat för få pumpar och med den vetskapen så saknas inget för oss. Det var så oerhört skönt att få en lösning på den saken, samtidigt som jag hela tiden visste att det måste finnas en förklaring. 
Nästa fredag har jag lagt in en tom dag för våra montörer. Då ska de få samlas på kontoret/lagret och "gulla" med sina bilar! 
En soft dag då de kan tvätta bilar, fylla på och göra sånt de inte annars hinner. Tänkte beställa en smörgåstårta av granncafét till lunch åt och fylla kylen med lite öl. 
Ser verkligen fram emot den dagen, det brukar alltid vara trevligt när alla är på plats och kan skoja hej vilt! Man blir ganska härdad som tjej att bara jobba med grabbar :)

Nu har jag precis tittar klart på "Greys Anatomy" och äntligen fick de varandra igen, Meredith och Derek!  


Får nog lägga mig nu så jag är pigg och glad till i morgon. Mitt mål med morgondagen är att få undan allt för att sedan ta ledigt på fredag. Det planerar jag inför varje vecka men det funkar aldrig, kanske denna gång!

God natt!
 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback