Väntar på drivrutiner....

För att få igång mitt trådlösa internet behövs någon drivrutin som jag beställde idag av Telenor. De skulle skicka det via mail under dagen. När jag ringde vid 19 - tiden ikväll och undrade varför jag inte fått något, fick jag till svar att det är skickat men att det kan ta ända till i morgon förmiddag innan det kommer! Hur kan ett mail ta sån tid?

Pratade med en kille på det företag som har hand om vår webbsida och mail och han ska hjälpa mig så att jag kan ha samma mailadress hemma som på jobbet. Det blir ju jättebra, framför allt som vid sådana tillfällen som nu när Leonie är sjuk och jag måste vara hemma med henne. Nu kan jag jobba undan hemifrån när det fungerar med Leonie.

Ikväll har jag suttit och väntat på att Greys ska börja och när jag slår på TV:n kl 21 så är den död! Jag är så trött på allt som inte fungerar i detta hus. Det var något med antennen och Raffa har redan fixat det men ändå. Jag kastade på mig jackan och sprang in till grannen och våldgästade deras soffa!

Nu ska jag lägga mig. Räknar med att det kan bli en jobbig natt med ett febrigt barn.



Sov gott ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Stackars lilltösen som är sjuk... men tyvärr är det lika samma här igen! Sofia har sovit mest hela dagen & klagat på magont, men ingen feber... nu ikväll har hon kräkts & har drygt 39 graders feber! Suck, hon som skulle till sjukhuset i morgon för att ta influensavaccinet... det får jag väl ringa & avboka i morgon bitti om hon fortfarande har feber inte bra, inte bra. Nu ska jag ta & försöka natta! Kram kram

2008-10-22 @ 22:54:41
URL: http://mammahelena.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback