Underbar söndag

Hade en sån trevlig söndag så jag hann inte blogga något :)

Först var vi vid kyrkogården och la blommor hos Raffas morbror Leon som tyvärr dog för två år sedan. Alldeles för tidigt och en stor förlust. Han var gudfar till Emilia och Leonie har fått sitt namn efter honom.

Därefter åkte vi till Anne och Håkan och deras barn och fikade. Cilla och Fredrik var också där med deras Malte så det blev dubbelt så kul. Håkan och Anne bjöd på god soppa och vin.
Deras hem är så snyggt, jag blev riktigt avis när jag var där. De har nyligen renoverat källaren där de nu har tvättstuga och bad och där hade jag kunnat bosätta mig! Kan inte vara jobbigt att ta hand om tvätten i ett så fantastikst rum! 
Dessutom är de så duktiga som gör det mesta själva, till skillnad ifrån oss :)

När vi kom hem, kom Lena och Daniel och deras två töser och hälsade på. Gjorde en paj av alla rester från vår tacokväll och den blev jättegod. Drack lite mer vin och satt och myste.
Lena är en av mina allra bästa vänner, och jag är så glad att ha henne! Det bästa med Lena är att hon är världens ärligaste och hon säger altid rakt ut vad hon tycker. Det gillar jag, kan inte med detta med massa fjomperi bakom ryggen!

När de hade gått kollade jag och Raffa på "Sex and the City" som vi hade köpt på dagen. Underbar film som jag redan sett på Bio. Denna film kan man se hur många gånger som helst och det var därför jag valde att köpa den.

Idag är jag hemma med barnen eftersom dagis är stängt. De har nyss varit ute och lekt i ett par timmar så jag har kunnat jobba undan lite.



Denna bild tog jag på Leonie hemma hos Anne och Håkan. Hon spelar gitarr och sjunger bä bä vita lamm!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Kostrådgivaren

Åh, vilken söt bild! Redan musikalisk? :)

2008-10-27 @ 17:42:04
URL: http://kostradgivaren.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken sötnos hon är =)

2008-10-28 @ 07:31:00
URL: http://mammahelena.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback