Tack Christine - Din blogg hjälpte mig idag!


För några veckor sedan hittade jag denna trevliga välkomstprydnad på någons blogg och ville så gärna ha en likadan. Sökte på nätet men kunde inte hitta något inköpsställe.
Idag hade jag fått en kommentar av någon som hette Christine och när jag gick in på hennes blogg för att skriva tillbaka så visade hon bilder på denna och skrev att hon beställt den hos www.parcourrier.se 

Vilken tur att just du läste och kommenterade min blogg och att jag alltid försöker vara trevlig och kika tillbaka hos folk!
Nu är denna fina prydnad beställd och snart har jag också en :) 



Passade även på att beställa även detta fina hjärta till Raffa som tjejerna ska få ge honom. Det är väl fars dag snart under hösten? 




Nu måste jag ta tag i min hall för som den ser ut nu passar verkligen inte den fina WELCOME in. Hittade en perfekt hallmöbel i någon av mina inredningstidningar som man fick beskrivning för att bygga själv. Hade tänkt att göra det nu till hösten men jag var nog ytterst naiv när jag tänkte den tanken! Finns inte en sekund kvar av mitt liv att snickra på!
Får väl leta vidare efter en färdig hallmöbel som är som jag vill ha den och som inte kostar skjortan!

Nu ska jag krypa ner med min dåliga bok. Läser just nu "Inte fucka upp" av Jens Lapidius och jag gillar den inte, men kan ändå inte sluta att läsa den. Den boken får mig att tänka på allt skit som sker runt i Sverige med våld, droger och kriminalitet. Just nu är jag mer i behov av något roligt eller något väldigt romantiskt!

Sov gott!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Christine Kungsbacka

vad roligt att du hittade det du sökte, de har så mycket fina saker på den sidan.. Me Like!

Ser att du också är egen företagare. Jag och min man driver också företag tillsamman och företag , man , barn och vänner är inte alltid det enklaste att pussla ihop. *PHU men det är dock väldigt mycket värt att vara "egen"

Hälningar Christine

2008-10-08 @ 07:36:51
URL: http://widenskan.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback