Strömlös natt och morgon!

Jag har nästan minnesluckor från denna natt, försöker minnas vad som hänt men jag får inte helt till det.
När kom Leonie till min säng? Lyfte jag upp henne eller fixade hon det själv?
När kom Emilia? Har jag pratat med henne?
Vad jag minns är att jag vaknade vid 05.00 av att det pep i huset! Låg länge och funderade på vad det kunde vara, och insåg till slut att det måste vara vårat larm som inte får någon ström.
Mycket riktigt så gick det inte att tända någon lampa. Ringde Fortum ( kl 05.37, vad var meningen med det egentligen?)
och fick bekräftat att Askim var utan ström!
Lyckades aldrigsomna om ordentligt och ögonen tårade sig när larmet från mobilen började tjata om att jag skulle upp.

Fick tända upp massor av ljus för att kunna se vilka kläder alla skulle ha idag. Fick iväg barnen till dagis och på väg till jobbet var det enorma köer, så jag passade på att sminka mig i bilen!

Nu har jag varit på frukostmöte med LMG och fått se lite nyheter. Är som vanligt den enda tjejen på plats!

Längtar till kvällen när jag ska få mysa med Desperate Housewifes.

Å så är ju min käre make hemma igen om en stund ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Anonym

Ska försöka besvara dina frågor:

1) Minnesluckor beror oftast på ett alltför stort alkoholintag. Vad som är oftast och vad som är för stort minns jag inte.



2) Vad som hände är inte alltid bra att få veta.



3) Lös problemet med ett FastPower diesel elverk med ATS (autostart vid strömavbrott)!



Skicka gärna lite bilder och info på nyheterna!

2008-10-21 @ 19:18:16

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback