Stjärnor på is!

Gud vad de är duktiga! Jag är nog lite extra fjollig för jag gråter efter varje par. Vet inte vilker par som är min favorit?
Rafael Edhom är ju så sexig så man smälter totalt, tyvärr tycker jag nog han spela över lite väl idag!
Josefin S är söt som socker och ser verkligen ut som en isprinsessa. Marcus är grymt duktig och Josefin C är ju så cool!
Tony Irving är så rolig så han måste vara kvar pga av det! Kan inte alls gissa vem som åker ut idag!



                                        


Ikväll blev det tydligen en enkel seger för Frölunda och det känns ju skönt!




Svergie spelad oavgjort mot Portugal men jag har fått uppgifter på att de spelade riktigt bra!
Hann bara se lite av matchen när det var reklam i 4:an, vilket det är allt för ofta!
Tråkigt att Zlatan drog på sig ett gult kort!




Nu har min trötthet gått över och det är ju typiskt när det är kväll och snart dax att lägga sig!




Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback