Steig Larsson

Gud vad jag längtare efter denna film!
Helt klart den bästa bok jag har läst. Första delen läste jag på ett dygn!
Låg på en strand i Malaga för mig själv och kunde läsa obehindrat och det gjorde jag!
Mikael Nykvist är perfekt för rollen enligt mig.
Hoppas bara nu att filmen blir lika bra som boken.




Jag har disco på kontoret nu och det är tur jag är ensam!
På radion spelas " If only you" med Danny och Therese och den låten blir jag på gott humör av :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Kikar in & säger Hej! Hoppas allt är bra! Här är det så där... Sofia är sjuk, feber, snorig & hostig! Jag har städat idag... gjort en ordentlig storstädning för att få nåt annat än deppiga saker att tänka på. Nu är det iaf fint & väldoftande här hemma & det är ju alltid trevligt :-). Kram kram

2008-10-17 @ 19:29:48
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Diana

Tack för gullig kommentar! :) Har precis uppdaterat bloggn, kika gärna in!

2008-10-18 @ 15:05:28
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback