Sov så gott

Titta vilken fin bild jag hittade av John Blund.
Han får visa att jag tänker säga god natt nu!




Ps. Som ni vet läser jag ju Pernilla Wahlgrens blogg och idag uppmärsammade jag att hon tagit bort Joakim från sin presentation. Bara hennes barn stod med nu. Se & Hör hade då åter igen rätt!
Blä så trist med alla som skiljer sig. Själv tänker jag hålla hårt i min älskling!


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Monica

Hej!

Tänkte kolla in lite här igen...och vilken 70-talsnostalgi!! John Blund!



Håller med om att det är trist med alla dessa skilsmässor - särskilt när det finns barn med i bilden.



/Monica

2008-10-02 @ 00:24:22
URL: http://www.jordochdjur.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback