Söndag kväll

Sitter i köket med mängder av levande ljus och njuter av stillheten. Ännu en dag och ännu en vecka är snart slut.
Jag och barnen har haft en underbar dag. Solen sken och det var verkligen härlig höst idag.
Tog en tur till Särö plantskola och handlade masor av blommor som vi sedan planterade i utekrukor. Köpte även ett hjärta i mossa som vi hängde på dörren. Nu ser det riktigt trevligt ut att komma hem till oss.

Millan och hennes tjejer Felica och Jennifer dök upp och stannade resten av dagen. Vi käkade lunch, lekte, åt bullar, badade och myste i soffan till Madicken.
Numera leker våra barn jättebra ihop så det blev en del tjejsnack. Leonie somnade i mitt knä utan sin välling så hon är väl snart uppe igen och tjatar....

Nu ska jag hoppa ner i min säng ensam. Det är lite tomt utan Raffa. Han ringde nyss och hade druckit ett antal snapps till middagen och var lite lullig på rösten. Han har varit på shoppingrunda idag och köpt presenter till oss så nu får han gärna komma hem!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Nina

Usch...tur att min make inte har ett resande jobb. Jag skulle aldrig klara av o vara ensam sådär.... jag e så larvig! :)



Låter hur som helst som du hade en mysig kväll i alla fall.... KRAM

2008-10-20 @ 07:10:27
URL: http://niiinis.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback