Så trött på Telenor

Nu har det gått 1 dygn sedan de skickade min drivrutin och ännu har inget kommit.
Under tiden har jag ringt dem två gånger till. Den första som svarade sa att mina problem inte beror på denna drivrutin, mitt simkort av avaktiverat och därför gick det inte. Han aktiverade kortet åt mig och sa att nu ska det fungera. Självklart gjorde det inte det och jag ringde igen. Pratade med en ny kille igen och han sa att jag absolut måste ha denna drivrutin och att han skulle maila den på nytt till mig. Det var 2 timmar sedan och inget har kommit!

Finns inget jag tycker är så jobbigt som saker man inte kan lösa själv utan måste vara i händerna på någon annan. När man dessutom får olika svar av alla olika man pratar med så kokar jag.
Försäkringskassan är ju likadan, där är det bara att ringa tills man får det svar man vill ha! Jag har vid ett tillälle ring FK 5 gånger på rad och frågat samma fråga och alla fem gav olika svar. Den sista gav mig det svaret jag ville ha och då bad jag om hennes namn för att ha någon att referera till! Så vann jag det ärendet :)

En sak till som jag irriterar mig på är alla dessa knappval man ska göra för att lyckas få prata med någon. Det tar en halv dag bara att trycka alla 1:or och fyrkanter. Sedan ber de om personnummer och man knappar in det. Man ska sedan trycka 1 igen för att bekräfta att de fått rätt nr. Det första någon frågar sen när de väl svarar är - Vad är ditt personnummer?
Vad är då vitsen med att jag ska lägga minuter på alla dessa tryck?

Just nu är jag så irriterad att jag funderar på att kliva in på Chalmers och fråga hur man bygger en egen drivrutin!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback