Problem på jobbet :(

När jag ändå sitter uppe och skriver så ska jag passa på att ventilera lite jobb problem som jag har.
Det försvinner pumpar på mitt jobb!
Har räknat och räknat, men det går inte ihop! Detta får mig att sova dåligt och grubbla rejält. Att vi tappar lite pengar kan jag nästan leva med, men känslan av vad som hänt är FÖR JÄVLIG!
Vi är tre ägare och har ytterligare 5 anställda och jag gillar alla ENORMT mycket! Kan inte för mitt liv tänka mig att någon av dessa fantastiska killar ens skulle tänka tanken på att plocka med sig en pump hem. Men var faan är då pumparna?

Ibland har jag lastporten öppen och sitter själv på kontoret, då ser jag åtminstonde halva lagret. Kan någon ha kommit in och burit iväg en pump utan att jag märkt det?

Det jobbigaste nu ör att jag inte vet hur vi ska agera? Detta måste få en lösning men hur?
Ingen får bli oskyldigt anklagad, men samtidigt måste jag få reda ut vad som hänt. Tyvärr blir det ju väldigt dålig stämnning av detta, man går och undrar hela tiden vem det är som ev har stulit. Min högsta önskan just nu är att jag kommer till jobbet och framför mig står en Panasonic pump som var osynlig i torsdags, och så är problemet ur världen! 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Ulrika

Åh..tack för tipset! Vi ska oxå vara där i tre veckor (över jul o nyår) Har bokat hotell på samma ställe hela tiden men tänkte ändå "ränna runt" lite på andra ställen för en natt eller två :) Ska även återvända till Khao Lak. Tyvärr så finns inte "vårt" ställe kvar efter Tsunamin men jag vill ändå tillbaka. Älskade den lilla byn o även om det inte är sig likt så vill jag se det igen.



Kram

2008-10-05 @ 23:02:46
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: MissyElliot

Usch, ingen rolig sits. Kan förstå att du funderar över vad som händer. Hoppas att allt löser sig och att pumparna slutar att "vandra iväg".

2008-10-06 @ 06:06:49
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Marcus

LÄMNA ALDRIG ETT LAGER OLÅST!!!

2008-10-06 @ 21:53:01

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback