Övertid....

Klockan är snart 16.00 och jag har fortfarande VÄLDIGT mycket jobb kvar att göra.
Lägger mängder av tid på att hitta en förklaring på vår försvunna pump. För första gången i livet ska jag med glädje stå för att jag har gjort fel, vilket är vad jag hoppas! Har bokat möte med den återförsäljare vars pump det gäller, så han kommer hit i morgon och vi ska inventera våra olika listor.

Fick nyss ringa dagis och förklara att vi åter igen blir sena med hämtning av våra barn, vilket inte var några problem. Raffa ska hämta tjejerna och jag ska få fortsätta arbeta några timmar.

Ser fram emot torsdag då jag ska smita från jobbet en stund för att fixa mitt hår. Har ännu inte beslutat vad jag ska göra men det löser sig säkert.
Brukar vara en ganska bra kund hos frisören då jag njuter så enormt av att få sitta still och vara tyst och låta någon ta hand om mig. Sätter mig med en skvallertidning och låter Ulrika fatta egna beslut. Litar på henne till 100% och hon kan ju sitt jobb och vet vad som är "inne" just nu så det är väl bättre att hon gör vad hon vill :)

Nu ska jag ringa vidare. Synd bara att jag inte får något av mina headset att fungera för det är väldigt jobbigt att sitta med en vanlig mobil hela tiden!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Maria

Hej hej ! Vilken fin blogg du har. Kul å läsa =) Ha en fin kväll, Kram från Maria

2008-10-07 @ 18:44:30
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback