Ny stressig dag!

Idag hade vi kontroll av Swedac, där vi har vår ackreditering gällande monteringar av värmepumpar. Herregud så mycket lagar och regler det finns!

Stressade sedan iväg till IKEA med Anders och Raffa för att köpa en ny skrivbordsdisk till vår butik i Allum. Passade på att luncha och prata lite affärer.
Så tråkigt att vara på IKEA när man är med två män och även är stressad! Man får ju ett köpbehov så snart man ser detta varuhus!
Hann all fall roffa åt mig värmeljus, doftljus och servetter.

Sedan var det dags för nästa möte på kontoret. Vem det mötet var med vågar jag inte skriva i dagsläget :)
Fick lämna mötet efter en stund ( Anders och Raffa var kvar) för att hämta barnen. Emilias kompis Tilde hängde md hem och vi hade en kanonskoj eftermiddag.
När man väl skiter i städning, tvätt och matlagning och bara leker med barnen har man som regel väldigt skoj. Vi lekte kurragömma och speciellt det är ju kul med barn!
De sprang och gömde sig och jag skulle leta, efter 1 sekund ropade de - Här är vi mamma!
När jag skulle gömma mig var det viktigt att jag sa i VILKET rum jag gömde mig, annars skulle det bli för svårt för dom! Kan ju tro att vi bor i ett slott men så är fallet inte :)
Sedan fick jag vara häst och krypa runt med tjejerna på ryggen.
Efter att ha krälat runt på golvet 1 timme med svarta byxor insåg jag att jag kanske måste städa snart.
Mina svarta byxor var nu grå av damm!

Nu är det äntligen tyst och lugnt i huset och jag ska mysa ner mig i soffan och se säsongsstarten av Greys Anatomy!

Ska det bli Meredith och Dr Snyggo någon gång?
 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback