Ny dag - Ny vecka

God morgon!

Känns som om jag har varit vaken hela natten! Emilia kom till oss ganska tidigt på natten och Leonie strax efter. I några timmar låg vi och trängdes alla tre innan Raffa gav upp och begav sig till Emilias säng.
Sedan har Leonie sprungit mellan mig och Raffa och tjatat om "lälle".
Bad först mig om det men jag sa att det var natt och att man inte äter utan sover på natten. Hörde henne då knalla iväg till Raffa.
- Nåni fråga pappa lälle!
Även Raffa sa nej och strax var hon tillbaka till mig och tjatade.
Slutade med att hon somnade med Raffa i Emilias säng utan lälle!
Klockan ringde sen 06.00 och jag har varit på jobbet sedan 07.00.
Så snart alla montörer är iväg och alla har vad de behöver ska jag nog nyttja vår soffa som står här på kontoret!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback